Wielki efekt przy małym budżecie. Czy to naprawdę możliwe? Tak – przy odpowiednim podejściu.

W tym przypadku zaproponowaliśmy pewien wybieg, który gwarantuje efekt drogiej publikacji z wyższej półki nie rujnując budżetu wydawcy. Całość jest klejona a okładka jest foliowana matowo z jednej strony oraz podwójnie składana (okładka ma skrzydełka, które zachodzą do wewnątrz) oraz bigowana od grzbietu na przedniej stronie. Sprawia to wrażenie twardej oprawy a w rzeczywistości mamy tutaj tradycyjną kredę. Całość ma 36 stron i prezentuje się wyśmienicie. Zapraszamy odważnych wydawców do obejrzenia tej publikacji.

Poznaj cenę swojego druku i pozwól sobie podpowiedzieć.

Pozwólcie Państwo sobie pomóc i dajcie nam możliwość przygotowania indywidualnej wyceny przy której możemy doradzić rodzaj, format papieru oraz sposób jego ozdobienia. Często okazuje się, że wycena konkretnego druku jest bardziej opłacalna niż „wyceny z automatu”.

Zobacz podobne realizacje