In Historia firmy

Przebaczcie Państwo za stan owej ulotki, ale jest to faktycznie jedna z pierwszych jakie wydrukowaliśmy.
Treść jest praktycznie identyczna jak obecnie znane nam ze skrzynek pocztowych materiały reklamowe.
Wyjątek stanowi hasło ” JEŻELI NIE INTERESUJE CIĘ NASZA ULOTKA – NIE WYRZUCAJ JEJ – PRZEKAŻ JĄ.”

Hasło jest bardzo „pro ekologicznie” i „pro społeczne” jak na tamte czasy. W latach 90 tego typu materiały reklamowe nie były jeszcze tak rozpowszechnione i raczej nikt nie myślał o ich wyrzucaniu.

 

DSC_0514

Bez YouTube i stron www

Ciekawostką jest też możliwość wypożyczenia kasety Video z materiałami no i oczywiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Cóż począć o Youtube i formularzach kontaktowych na stronach internetowych jeszcze nikt nie słyszał.

DSC_0512

Jeśli chodzi o metodę druku – to ta ulotka promocyjna została wydrukowana metodą typograficzną.

To też może Cię zainteresować